Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > ODEKO, s.r.o. - výběrové řízení na pozici - ŘEDITEL SPOLEČNOSTI

ODEKO, s.r.o. - výběrové řízení na pozici - ŘEDITEL SPOLEČNOSTI



Společnost ODEKO s. r. o, Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení na pozici - Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.
Dotazy k výběrovému řízení: 734 471 076 a info@odeko.cz
náležitosti výběrového řízení:
  • termín přihlášek: do 15. 11. 2024
  • předpokládaný nástup do funkce 01. 03. 2025
Přihláška do výběrového řízení – povinné součásti přihlášky do VŘ:
  • osobní údaje (jméno a příjmení, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontaktní telefon, e-mail, ideálně datová schránka),
  • motivační dopis (stručné vysvětlení zájmu o pozici; popis, jak uchazeč může přispět k rozvoji společnosti; klíčové dovednosti a zkušenosti k relevantní pozici),
  • strukturovaný životopis (přehled vzdělání, pracovní zkušenosti s důrazem na relevantní pozici, odborné znalosti a dovednosti, další kvalifikace a certifikace),
  • kopie dokladů o vzdělání,
  • reference (kontakty na předchozí zaměstnavatele nebo spolupracovníky),
  • souhlas se zpracováním osobních údajů, v souladu s GDPR,
  • výpis z rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
  • návrh koncepce řízení a rozvoje společnosti max. 5 stran formátu A4,
  • případné publikace nebo odborné články,
  • prohlášení o pravdivosti uvedených údajů,
  • náležitosti obálky:přihlášku zaslat na adresu: ODEKO, s.r.o., Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí,
    jasná identifikace odesílatele: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště,
    obálka označena nápisem: „NEOTVÍRAT, Přihláška na pozici: ředitel společnosti“.
Požadavky na uchazeče:
  • občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
  • ukončené středoškolské vzdělání,
  • znalost práce na PC,
  • řídící, komunikační, organizační a manažerské schopnosti, samostatnost, vyjednávací dovednosti, flexibilita, loajalita,
  • schopnost komunikovat s úřady, partnery a společníky,
  • schopnost pracovat pod tlakem,
  • aktivní a samostatný přístup k plnění svěřené agendy a úkolů zadaných statutárním orgánem společnosti, případně valnou hromadou společnosti,
  • strategické a analytické myšlení s důrazem na zodpovědnost, hledání obchodních příležitostí, snižování a optimalizace nákladů, na zvyšování výnosů a na rozvoj hospodářských středisek společnosti (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
  • trestněprávní a občanská bezúhonnost,
  • řidičský průkaz skup. B, ochota cestovat v rámci regionu,
  • tříměsíční zkušební doba, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Vlastnosti a kvalifikace uchazeče, které mohou být výhodou:
  • dobrá znalost a orientace v zákoně č. 541/2020 Sb., o odpadech ve znění zákonů č. 261/2021 Sb. č. 284/2021 Sb. a 149/2023 Sb., a další znalost legislativy týkající se odpadového hospodářství a životního prostředí,
  • vzdělání v oboru environmentalistiky, odpadového hospodářství, ekonomice nebo příbuzném oboru,
  • praxe v oblasti odpadového hospodářství,
  • manažerská praxe,
  • znalost cizího jazyka (AJ, NJ),
  • zkušenosti s projektovým řízením,
  • certifikace v oblasti odpadového hospodářství nebo environmentálního managementu.
Požadavky na pracovní náplň:
  • plní pokyny jednatele společnosti,
  • zajišťuje vnitřní chod společnosti,
  • řídí a organizuje činnost:chodu kanceláře společnosti,
    ekonomicko-statistického úseku,
    provozu (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
  • odpovídá za včasnou signalizaci problémů, jejichž řešení vyžaduje součinnost jednatele,
  • organizuje přípravu podkladů pro jednání orgánů společnosti (dozorčí rada, valná hromada).
Nabídka pro uchazeče:
  • finanční ohodnocení - konkurenceschopný základní plat,
    bonusový systém vázaný na výkon a dosažení cílů,
  • benefity - služební automobil,
    mobilní telefon a notebook,
    příspěvek na penzijní a životní pojištění,
    stravenky nebo příspěvek na stravování
  • profesní rozvoj - možnost dalšího vzdělávání a školení v oboru,
    účast na odborných konferencích a seminářích,
    jazykové kurzy,
  • kariérní perspektiva - možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti,
    příležitost k implementaci vlastních nápadů a inovací,
  • work-life balance - podpora zdravého životního stylu,
    firemní akce a teambuldingy.
    5ff0c071cadfd94492f400ed4fb7d985.jpg