Společnost ODEKO s. r. o, Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení na pozici - Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.
Dotazy k výběrovému řízení: 734 471 076 a info@odeko.cz
náležitosti výběrového řízení:
Přihláška do výběrového řízení – povinné součásti přihlášky do VŘ:
-
osobní údaje (jméno a příjmení, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontaktní telefon, e-mail, ideálně datová schránka),
-
motivační dopis (stručné vysvětlení zájmu o pozici; popis, jak uchazeč může přispět k rozvoji společnosti; klíčové dovednosti a zkušenosti k relevantní pozici),
-
strukturovaný životopis (přehled vzdělání, pracovní zkušenosti s důrazem na relevantní pozici, odborné znalosti a dovednosti, další kvalifikace a certifikace),
-
kopie dokladů o vzdělání,
-
reference (kontakty na předchozí zaměstnavatele nebo spolupracovníky),
-
souhlas se zpracováním osobních údajů, v souladu s GDPR,
-
výpis z rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
-
návrh koncepce řízení a rozvoje společnosti max. 5 stran formátu A4,
-
případné publikace nebo odborné články,
-
prohlášení o pravdivosti uvedených údajů,
-
náležitosti obálky:přihlášku zaslat na adresu: ODEKO, s.r.o., Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí,
jasná identifikace odesílatele: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště,
obálka označena nápisem: „NEOTVÍRAT, Přihláška na pozici: ředitel společnosti“.
Požadavky na uchazeče:
-
občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
-
ukončené středoškolské vzdělání,
-
znalost práce na PC,
-
řídící, komunikační, organizační a manažerské schopnosti, samostatnost, vyjednávací dovednosti, flexibilita, loajalita,
-
schopnost komunikovat s úřady, partnery a společníky,
-
schopnost pracovat pod tlakem,
-
aktivní a samostatný přístup k plnění svěřené agendy a úkolů zadaných statutárním orgánem společnosti, případně valnou hromadou společnosti,
-
strategické a analytické myšlení s důrazem na zodpovědnost, hledání obchodních příležitostí, snižování a optimalizace nákladů, na zvyšování výnosů a na rozvoj hospodářských středisek společnosti (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
-
trestněprávní a občanská bezúhonnost,
-
řidičský průkaz skup. B, ochota cestovat v rámci regionu,
-
tříměsíční zkušební doba, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Vlastnosti a kvalifikace uchazeče, které mohou být výhodou:
-
dobrá znalost a orientace v zákoně č. 541/2020 Sb., o odpadech ve znění zákonů č. 261/2021 Sb. č. 284/2021 Sb. a 149/2023 Sb., a další znalost legislativy týkající se odpadového hospodářství a životního prostředí,
-
vzdělání v oboru environmentalistiky, odpadového hospodářství, ekonomice nebo příbuzném oboru,
-
praxe v oblasti odpadového hospodářství,
-
manažerská praxe,
-
znalost cizího jazyka (AJ, NJ),
-
zkušenosti s projektovým řízením,
-
certifikace v oblasti odpadového hospodářství nebo environmentálního managementu.
Požadavky na pracovní náplň:
-
plní pokyny jednatele společnosti,
-
zajišťuje vnitřní chod společnosti,
-
řídí a organizuje činnost:chodu kanceláře společnosti,
ekonomicko-statistického úseku,
provozu (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
-
odpovídá za včasnou signalizaci problémů, jejichž řešení vyžaduje součinnost jednatele,
-
organizuje přípravu podkladů pro jednání orgánů společnosti (dozorčí rada, valná hromada).
Nabídka pro uchazeče:
-
finanční ohodnocení - konkurenceschopný základní plat,
bonusový systém vázaný na výkon a dosažení cílů,
-
benefity - služební automobil,
mobilní telefon a notebook,
příspěvek na penzijní a životní pojištění,
stravenky nebo příspěvek na stravování
-
profesní rozvoj - možnost dalšího vzdělávání a školení v oboru,
účast na odborných konferencích a seminářích,
jazykové kurzy,
-
kariérní perspektiva - možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti,
příležitost k implementaci vlastních nápadů a inovací,
-
work-life balance - podpora zdravého životního stylu,
firemní akce a teambuldingy.